2011. december 14., szerda

Karácsonyi kedvesség

Ma olyan megható dolog történt velem, hogy gondoltam itt is megosztom.
Mint mindenütt Bécsben itt nálunk a templom téren is van egy kis Karácsonyi vásár. Csak 6 bódéból áll az egész, nagyon családias, lehet forralt bort inni és mindig álldogál pár ember, de sosincs tömeg. Minden este 6-kor van a templom kivilágított kapujában egy kis koncert. Mivel van ott egy kis játszótér is, gyakran leszaladunk a gyerekekkel sétálni.
 Ma is lementünk nézelődni, játszózni, meg szaladgálni. Az egyik bódéban egy hölgy a saját gyöngyből fűzött ékszereit árulta. Olyan szépek voltak, hogy míg megcsodáltam őket, beszédbe elegyedtem a hölggyel. Szó szót követett és végül én is elmondtam miért vagyunk itt Bécsben. Mikor végül elbúcsúztunk gyorsan becsomagolt egy nyakláncot és nekem adta, mondván, hogy boldog Karácsonyt. Én annyira meghatódtam a kedvességén, hogy könnybe lábadt a szemem, meg persze neki is. Olyan jó ilyen kedves emberekkel találkozni, olyan sok boldogságot és erőt adnak. Köszönöm neki ezt a csodálatos érzést!

Mindez még nem az egyetlen jó dolog, ami történt velünk. Felhívtam a héten egy ovit, ahol működik magyar csoport, és bár tele vannak, az óvoda vezető hölgy azt mondta esetünkben kivételt tesznek és beveszik januártól Ákost. Annyira kedves volt, bár remélem addigra talán már nem is kell itt lennünk.
Bori trombija hétfőn 11re csökkent, kapott hát megint, holnap jönnek ki megint hozzánk vért venni. Kezelő orvosunk szerint nem valószínű, hogy Karácsony előtt elérje a műthető állapotot, ami min. 80-as trombi lenne. Ha mégis, Münchenben várnak minket még jövő héten is..


1 megjegyzés:

  1. Nm sikerült magánlevélben elküldeni, ezért közhírré tétetik:

    Szia Bea!

    Tegnap este beugrott hozzánk Gergő, így gyorsan összekészítettem a gyerekek karácsonyi ajándékait.
    Viszont nem volt időm becsomagolni, úgyhogy valahogy oldjátok meg a hiányt!
    Ti ne törődjetek semmi mással, csak minden rendben legyen!

    Puszi: Zita

    VálaszTörlés