2011. július 13., szerda

Terápia 2.

Bori tegnap megkapta a második adag izotópot. Anya bent maradt vele, de este annyira hiányolt, hogy inkább bementem elaltatni, nagyon örült, be is ült rögtön az ölembe. Na ezt nem kellett volna, mert mikor kijöttem mindenem sugárzott. 4 kézmosás, ruhacsere aztán zuhany otthon.
Ma már óvatosabb voltam, kesztyűben nyúltam hozzá, nejlonköpeny a ruhára és csak kicsi ölelgetés. Az a legfontosabb, hogy ne nyeljem be az izotópot, ami a nyállal ürül, mert akkor bennem is hat pár hónapig. Még szerencse, hogy anya van bent mert ő sokkal precizebben tud vigyázni erre mint én.
Ma délben mentem, kicsit játszottunk, aztán elaltattam és majd este megint megyek altani. A kedve jó, nem lázas, nem hányt, sőt benyomott két tojásból rántottát, barackkompótot.

2 megjegyzés:

  1. Sokat gondolok rátok és nagyon drukkolok. Puszi: Magdi

    VálaszTörlés
  2. Köszi, sietünk haza. Én már alig várom..Még az a szerencse hogy mindig esik :)

    VálaszTörlés