2012. március 19., hétfő

Tavozunk a korhazbol es Penteken iräny haza!!!

Ma itt hagyhatjuk vegre a korhazat. Borika szepen eszik, hasmenese ugyan vältozatlan, de hat ezt nem is värtuk, hogy megszunik. Szerencsere a taplalek kiegeszitot megissza magatol is, ezert ugy nez ki nem lesz szukseg a szondara. Meg itt maradunk pentekig, es ha minden rendben, akkor kihuzzak a szondat es irany haza! Kaptunk meg par gyogyszert, azt eszegeti, meg egy repale fozetet, amit itt csodaszernek tekintenek, de szerencsere azt is megissza teaval önkent. Meglatjuk tartja-e a sulyat, es hogyan viselik a belei a darabos taplalekot. Eddig ugy tunik minden rendben volt, dietazunk, de igy is nagyon jo az etvagya.
Meg pentekig ossze pakolunk es elvezzuk a szabadsagot itt Becsben, aztan indulunk....

3 megjegyzés:

  1. Kedves Bori! Örülök, hogy végre hazamehetsz. Engem nem ismersz, egyik rokonotok- Zita-révén kezdtem figyelgetni, hogy mi történik Veled. Mindig aggódva nyitottam meg anyukád írásait, és volt, hogy fellélegeztem, volt, hogy tovább drukkoltam Neked és a családodnak.
    Nagyon örülök, hogy ilyen szépen vetted ezt az egyáltalán nem könnyű akadályt. Eszegesd a répalé főzetet, meg mindent, amit kell! :)
    Sokat gondolok Rád: Antal-Molnár Zsófi

    VálaszTörlés
  2. már csak egyet kell aludnotok péntekig :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a pozitív gondolatokat mindenkinek, meg a sok aggódást, remélem túl vagyunk a nehezén..

    VálaszTörlés