2011. október 24., hétfő

Nem tuntunk el

Figyelembe veve az eddigi csuszasokat, valoszinuleg nem fogjuk tudni 1O naponkent kapni a kezelesunket, ami azt jelenti, hogy szerintem legalabb februarig itt kell maradnunk. Valoszinuleg meg kapunk sugarat is, azt mondtak a  neuroblastomanak a leghosszabb a kezelese.
Sajnos a napokban rossz hireket kaptam ket masik, kis magyar beteg felol, olyan elkeserito ez, hiaba probal nem gondolkozni az ember..
Ugyanakkor szerencsere ma beszeltem A. es K. anyukajaval, mindketten jol vannak, A. befejezte a transzplantaciot es tul van utolso kezelesen. Olyan jo, van remeny.
Borika mindezek ellenere jo kedvu, szepen eszeget, persze ami a fogara valo, sokat setalunk vele a parkban is. Ma veszunk neki egy hasznalt futobiciklit, alig varom, hogy kiprobalja, annyira szerette volna mar megkapni, mert elhagytuk sajnos kiszolgalt kis muanyag mocinkat.
Elnezest, hogy nincsenek ekezetek, de ujra kellett installalni a gepet, es persze nemet billentyuzetet raktak ra a szerelok.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Jozsi!
    Koszi az erdeklodest, sajna 2O.-an pont nem futottunk ossze, pedig bent voltunk kontrollon mi is.
    Mint latod minden Ok, vigyazunk persze, nem megyunk emberek koze, csak a parkba, csak annyiban nehezebb mint nektek, hogy nekunk van egy tesonk a kepes mindig szurpogni.
    Vigyazzatok magatokra, remelem legkozelebb osszefutunk, meg is latogathatnatok, ha jottok ki.

    VálaszTörlés
  2. Jó olvasni, hogy szépen haladtok előre, ez legyen is így mindig! A csúszások miatt ne aggódj, tudod, jó kezekben vagytok! Sajnálom, hogy nem találkoztunk, de őszintén bevallom, én annyira letaglóztam, hogy menekültem Bécsből! Molnárékkal összefutottunk, de nem igazán beszélgettem vele sem, inkább rohantam haza! Az eredményeink még nincsenek meg, addig marad a para!
    Vigyázzatok magatokra és egymásra! Pusza

    VálaszTörlés