2011. november 23., szerda

5. kezelés

Szerencsére megérkezett nagyi, mert ma bent kellett maradnunk következő kezelésre. Úgy megörültek neki a gyerekek, hogy Bori egész pusziáradatot zúdított nagyira, így nagyi bent is maradt vele éjszakára, én pedig haza jöttem Ákossal.
Találkoztunk ma egy nénivel, aki esetleg szóba jöhet gyerekvigyázni, a gyerekek rögtön elfogadták,. Szerencsére ért a nyelvükön, így ha véletlenül megszorulunk is, van kire számítani.
 Az UH vizsgálat nem mutatott változást, de a múltkori növekedés sem volt látható rajta, szóval attól még bármi lehet. Vizelet eredményünk még nincs, holnapra ígérik. Ettől is nagyon félek, remélem csökkent, hát a növekedésről ne is beszéljünk..
Ma elküldtük a levelet a müncheni sebésznek, kérek mindenkit imádkozzon a pozitív válaszért. Remélem legkésőbb hétfőn, vagy kedden már többet fogok tudni. Talán ha elvállalja a műtétet, meg is műti karácsonyig..
De jó lenne..

3 megjegyzés:

  1. Sokat gondolunk Rátok, és hogy végre valami jó hírt is kapjatok!
    Feltettem Borika blog-ajánlóját az enyémre, nézd meg, ha van egy pici időd...

    (Rege felismerte Borikát itt a képen: Jéé, ez a Bojika! Ott meg a másik Bojika! Ezeknéj a Bojikáknáj máj vótunk!)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, minden imádság segít.. megnéztem a blogodat, egész meghatódtam..Igen erre már én is rájöttem, hogy eddig nem is voltak gondok az életemben..

    VálaszTörlés
  3. Bea!
    Nagyon kérlek, mindent jól gondolj át és a bécsiek szakvéleményét hallgasd meg, mielőtt bármit is tesztek! Az alternatív gyógymódokat meg már most felejtsd el!!! 7, lassan 8 éve vagyok ebbe a "szakmába" és 1 gyereket nem tudok, akinek bármit is használt, bármely alternatív gyógymód! Bécsben nagyon ellenzik az alternatív gyógymódot! Én azt gondolom, jó helyen vagytok Bécsben és ha ott nem tudnak segíteni az orvosok, akkor az alternatív gyógymód szart se fog érni! Legyél higgadt és tiszta fejjel gondold át, mit kell csinálnod! Mindent egyeztess a bécsiekkel és kérdezz bátran tőlük! Felesleges köröket ne fuss, ha tudok segítek bármiben, sajnos e téren megvannak a kapcsolataim!
    Minden szépet és jót nektek!
    Baráti Üdvözlet!

    VálaszTörlés