2011. november 20., vasárnap

Otthonról hallottam, hogy a héten elment K. Szegény kis angyalka, annyira sajnálom. Nyugodj békében.
Akikkel otthon együtt kezelődtünk vagy ismeretségbe kerültünk és szintén neuroblastomások, azok közül 3-an már nincsenek köztünk, 2-ről lemondtak, 1 kiújult, és 3-an jól vannak.
Holnap megyünk kontrollra, pisi és UH, eredményektől függően MRI. Nagyon várom az eredményt, mert ettől függhetnek a továbbiak. Barátunk D. sikeres műtétén felbuzdulva és a statisztikát látva, azt gondolom fel kell vennünk a müncheni sebésszel a kapcsolatot. A héten megszereztem egy 2005-ös neuroblastoma orvosi szakkönyvet, ahol ennek a sebésznek a neve mellett kb. 10X annyi esetszám áll, mint a többinél, és a mortalitás még így is elenyésző. Nincs mit vesztenünk egy megkereséssel.
Alternatív gyógymódok után is elkezdtem kutakodni. Mi eddig semmit sem adtunk Borinak, de egyre kevésbé hiszek abban hogy pusztán a kemo meggyógyítja. Hallottam pár ígéretes esetről, akiről az orvosok lemondtak, de nem hallgatott rájuk és teljesen jól van. Nem várhatunk ölbe tett kézzel, csak mi menthetjük meg.

2 megjegyzés:

  1. Szia.Szerintem mi még nem ismerjük egymást,az én kislányom volt tudomásom szerint az első akit a Müncheni professzor műtött.Minél előbb menjetek ki hozzá,nehogy úgy járjatok mint mi,hogy sajnos későn vittük.Ha bármiben tudok segítek.Írj ide és megadom az elérhetőségemet.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy megkerestél. Te vagy Dorina anyukája? Olvastam Róla a neten. Sajnálom, ami Veletek történt, csoda hogy még tudsz ilyesmiről olvasni.
    Megadom az email címemet:lukiba@gmail.com. Ma küldjük ki az anyagot és ha igent mond rögtön megyünk. Nagyon izgulok, mert az UH alapján nem sokat hat a kemo.

    VálaszTörlés