2012. január 20., péntek

Javulas utjan :)

Szerencsere Borika jobban van, ez abbol is latszik hogy tegnap este 10-ig el sem engedett. Mikor 8 körül megprobaltam eljönni, vadul orditani kezdett, hogy "Anya, gyeje", szoval meg is engedtek hogy bent maradjak mig elalszik. Persze szegenykem nem mert elaludni, mert felt, hogy akkor eljövök, mindig kukucskalt, mikor mar azt hittem alszik, hogy ott vagyok-e meg. De legalabb mar tud kiabalni!
Tegnap ota laztalan, es a tegnapi ultrahangon is mindent rendben talaltak. Ma adtak neki kis teat, de miota rendesen kapja az infuziot, mar nem is szomjas. Nagy megkönnyebbüles. Kicsit mar fel is tudtam ma ültetni, es miota kaptunk egy dvd lejatszot es nezheti kedvenc Mazsolajat, mar sokkal elegedettebb.
Azert azt latni rajta, hogy vegleg elfogyott a türelme, mert mar attol is sir ha lehuzzak a zoknijat es bar mindent megenged, de senkire sem nez ra, elbujik a keze möge. Arra meg nem tudtam rabirni, hogy mosolyogjon, söt meg beszelni is csak a legszüksegesebbekre szoritkozik. Nagyon duzi, de ez erthetö.

4 megjegyzés:

  1. gondolok rátok! gyógyuljatok!!!! :-) örülök, hogy Bori jobban van! :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát ezek a hírek!!! Nagy-nagy öröm... (Ákos holnap nálunk lesz, a két fiú nagyon keresi egymás társaságát)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy kicsit jatszanak! Melyik 2 fiu a Vince, vagy a Zente?

      Törlés
  3. Vince is, de a korosztályból adódóan inkább Zente pörög iszonyatosan Ákosért. (Ez titok, de azért csöpögtetek egy kis információt: Ákossal barkácsolunk Neked ma valamit, mert már régóta vágyik rá...). A facebookon üzentem egy általam felmerült kérdéssel kapcsolatban, majd nézz már rá légy szíves! Köszi

    VálaszTörlés