2012. január 14., szombat

Valtozatlanul gyengen..

Hazudnek ha azt mondanam, hogy Borika jobban van. Sajnos nagyon gyenge, meg a beszed is farasztja. Az ionhaztartasa sincs rendben, szomjas, de kicsit talan kevesbe mint tegnap, bar az ertekei nem jobbak. Az az erzesem, hogy meg ahhoz is gyenge hogy igyon. Az orvosok nem mondanak semmi ertelmeset, hogy miert is van ez, a vese nem müködik-e rendesen, a mellekvese hormontermelese csokkent-e vagy a kivett daganat utan kell-e meg a szervezet egyensulyanak ujra helyreallni. Talan ök sem tudjak biztosan, de azt mondtak ez meg eltarthat egy par hetig. Bar szerintem a vesejevel nem lehet gond, mert rendesen pisil. Talan az is hozzajarul, hogy meg mindig ürül a valadek 2 drencsövön keresztül a pocijabol es igy is veszit ionokat, feherjet.. Szerencsere ezen azert latom hogy egyre tisztabb es egyre kevesebb.
Ma kicsereltek a port tüjet is, egy fiatal doki szerencsetlenkedett vele, de vegül sikerült.
Sajnos a nephrologus nem ert ide, mert jött a hetvege, nem tudom miert kell erre 4 napja varni, talan nem tartjak olyan aggasztonak a helyzetet.
Ma bent alszom nala, mert meg sirni is gyenge, eszre sem veszik ejjel, ha maganyos es szomoru, bar az allapotat rendesen ellenörzik.
Ma ketszer is kivettem, ült kicsit az ölemben, meseztünk, meg aludt is nalam par orat, ugy tud bujni kicsikem, nagyon sajnalom szegenyt.

3 megjegyzés:

  1. Tudom hogy nagyon nehéz most,ezért is mondtam hogy kemény lesz.De ez egy nagyon nagy műtét volt.Dorcsikám is hetekig nem volt jól,és neki is hetek múlva kerültek ki a csövek.Nehéz volt talpra is állítani.A portot sajnos nekünk sem tudták csak kínlódásokkal megszúrni,/ott orvos szúrja/de nálunk ebben a nővérek ügyesebbek.Kitartást kívánok neked,lassan de jobb és könnyebb lesz.Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi, hogy irtal! Tudom, remelem, hogy javulni fog, csak faj a szivem igy latni öt. Nagyon meg is ijedtem e miatt az ion problema miatt, mert szerintem a dokik sem tudjak pontosan az okat, meg nem is tul kommunikativak. Az is rossz, mikor mar elöre latom, hogy nem fogja tudni vki megszurni, mert bena, de megsem mondhatom, hogy azonnal hivjon vki mast..Aztan persze tenyleg ott szerencsetlenkedik, legszivesebben elzavarnam!

      Törlés
  2. Tudom,én is azért borultam ki,a legtöbbször,mert nem voltak elég kommunikatívak.Ott állítólag úgy tudsz normálisan orvossal beszélni,ha időpontot kérsz,valamilyen sefartgert-nek hívják bocsi én nem tudok németül.Azért hogy te normálisan tudjál a lányod állapotáról beszélni,ezt kell kérni,mert ezért külön fog fizetni az OEP.Puszi.

    VálaszTörlés